משלוחים בפריסה ארצית
סליקה מאובטחת
 

חריטה אומנותית על עץ

חריטה אומנותית בלייזר על עץ צפצפה איכותי, עובי העץ 3 מ"מ. רעיון מקורי ומיוחד למתנה או פריט עיצובי לבית. שטח חריטה מקסימלי 60/40.
ניתן לחרוט טקסטים, גרפיקות ואפילו תמונות בפורמט המתאים, מושלם ליצירת מחזיקי מפתחות ממותגים, תחתיות קפה עם לוגו או כל רעיון מקורי שעולה לכם לראש!
נשמח לעזור בייעוץ והתאמה אישית כדי לייצר לכם את המוצר המושלם. לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ 09-7411593

חריטה בעץ


חריטה אמנותית בעץ – להכניס אמנות לכל חלל

לכולנו חשוב לחיות בחלל מטופח, נקי ומסודר. אך גם לעיצוב שלו יש משמעות ואם אפשר לשלב בו יצירות אמנות או פריטים שמושכים את העין מה טוב, והדבר אף עשוי לתרום רבות לתחושה במקום ולאווירה בכלל. יש לא מעט דרכים לעשות זאת, דרכים יצירתיות ומיוחדות, כאשר חריטה אומנותית בעץ היא אחת מהן. אין הכוונה שאתם עצמכם תצטרכו לבצע את המשימה עצמה. כיום, ובייחוד בזכות הטכנולוגיה החדשנית בתחום הלייזר, ניתן לבצע חריטות על חומרי גלם מסוגים שונים, לרבות עץ וליהנות מיצירה לכל דבר!


דיוק ואיכות – למצוא בדיוק מה שמתאים!


דיוק ואיכות הם שני פרמטרים שחשובים מאד בחיים. הם באים לידי ביטוי בתצורות שונות וגם בתחומים שונים ופעמים רבות הם הכרחיים, והרבה יותר מכל פרמטר אחר. בתחום חיתוכי הלייזר הדבר בולט מאד וחיתוך שהוא מדויק ואיכותי נדרש בכל עבודה כדי להגיע אל התוצאה הרצויה. חיתוך אותיות עץ בלייזר הוא שירות ייחודי המוצע כיום על ידי חברות המציעות שירותי העתקות וחריטה על חומרי גלם מכל מיני סוגים, לרבות על עץ. חברות אלו מחזיקות ברשותן את הציוד המתאים המסוגל להתמודד עם האתגר ועם חומר הגלם ותכונותיו ולבצע את עבודת החיתוך בצורה המדויקת ביותר שניתן להעלות על הדעת. הדבר אפשרי תודות לפיתוחים הטכנולוגיים המדהימים שהצטרפו אל התחום בשנים האחרונות, פיתוחים שאפשרו להפוך כל חלום, כמעט, למציאות.


חריטה בעץ היא עסק למקצוענים. העץ הוא חומר גלם נהדר לחרוט עליו, ך כדי שעבודה החריטה תצא מושלמת ויפה יש לבצע זאת באמצעות מכשור מיוחד, העושה זאת בצורה עדינה ומדויקת מאד. חריטת לייזר על עץ הפכה לטרנד של ממש בשנים האחרונות ואפשר למצוא את התוצאה בכל מקום כמעט, ולא בכדי. חריטה על עץ מביאה אתה אל הבית שלנו, אל מקום העבודה, ולמעשה לכל חלל שנרצה, את חומר הגלם היפהפה, שתכונותיו הנהדרות הפכו אותו גם לאהוב מאד. במקביל היא מאפשרת לנו ליצור עליו עבודת יצירה של ממש, קישוט שתורם רבות ומשתלב נהדר לצד אלמנטים עיצוביים וקישוטיים אחרים. יש משהו לא כבד, קליל וזורם הרבה יותר בעבודת של חריטת עץ וזו בדיוק הסיבה מדוע הן אהובות על רבים.


לא להתפשר על דבר


אם אתם מחפשים חברה, שמציעה שירותי חיתוך לייזר עץ כדאי לכם לערוך סקר שוק ולבחון את מידת הדיוק והאיכות המוצעת לכם, כמו גם פרמטרים אחרים, לרבות מחיר. את אותיות העץ היפות אפשר לשלב בבית או במקום העבודה, בחדרי הילדים, בסלון ובכל פינה. אותיות עץ שחתוכות בצורה מדויקת כל כך יכולות להוסיף לא מעט והן יצירה בפני עצמה. היכולת לייצר אותן אפשרית לאור ניסיון והכרות רבה עם התחום ותשומת לב רבה לכל הפרטים. העץ הוא חומר גלם רך יחסית וזהו אחד היתרונות שלו, בהשוואה לחומרי גלם חזקים במיוחד. יחד עם זאת, עבודה שאיננה מדויקת דיה יכולה לפגוע בו וליצור תוצאה פחות יפה. חשוב לדעת לעבוד עם העץ נכון וגם להשתמש בציוד המתאים לביצוע החתך: מכונות לייזר המתאימות את עצמן למשימה ועובדות בצורה הנכונה.


את אותיות העץ היפות תוכלו להעניק כמתנה לאנשים שאתם אוהבים או לקשט איתן את החללים השונים במרחב שלכם. אפשר לצבוע אותן בכל מיני צבעים, להדביק עליהן ניירות צבעוניים ולהפוך אותן לאלמנט קישוטי עיצובי יפהפה. הסוד הוא כמובן להגיע אל הכתובת הנכונה כדי ליצור את האות בצורה איכותית, מדויקת ויפה!


חברת לייזר - מכוני העתקות בע"מ קיימת בשוק מזה שנים רבות והיא מתמחה בדפוס, העתקות וחריטה על עץ ועל חומרים נוספים. החברה צברה מוניטין רב והיא מציעה איכות ללא פשרות ומענה בהתאמה מלאה. באתר החברה תוכלו למצוא מבחר שירותים מקצועיים ופתרונות רבים וכך גם באחד מהסניפים שלנו. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 09-7411593


למה לקוחות קונים אצלנו:

  • זמן ייצור: לרוב באותו היום, מקסימום עד 7 ימים
  • איכות המוצר
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה


זמן אספקה: עד 7 ימים, קיימת אפשרות לאיסוף עצמי