משלוחים בפריסה ארצית
סליקה מאובטחת
 

מדבקות לוגו

עכשיו בלייזר! מדבקות ויניל איכותיות בחיתוך צורני לפי צורת הלוגו שלכם! מוצר מדליק למיתוג חברה לאירועים, כנסים ומיתוג מוצרי החברה! החיתוך הוא סופי והמדבקות מגיעות בתפזורת לחלוקה נוחה ללקוחות ועובדים.

מתאים להדבקה על לפטופים וציוד חברות. ניתן להזמין גם בכמויות קטנות. איכות הדפסה מעולה, מוצר עמיד בתנאי חוץ וניתן להסרה ללא סימנים על משטח ההדבקה.

ניתן גם להזמין מדבקות מתקלפות מגליון A4 A3. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעזור!

כל מה שהמוצר שלכם צריך

תורת המכירות היא גדולה ומורכבת מאוד, וכדי למכור מוצר טוב, צריך להשקיע בכל אלמנט קטן בו, גם אלו שנראים פחות משמעותיים. מוצר צריך לבלוט על המדף ולתת לקונה את הדחף לקנות אותו, ולכן, הנראות היא קריטית ויכולה להוריד או להעלות מכירות. כדי להשיג את אותו אפקט רצוי, צריך שהעטיפה תהיה מושכת, ושהכיתוב על המוצר יהיה ברור ונכון. על רוב המוצרים הקטנים ישנן מדבקות שנותנות את המידע הרלוונטי על המוצר, והן צריכות להיות איכותיות מספיק כדי לא לדהות ולא להתקלף עם הזמן.

הדפסת מדבקות לעסק צריכה להיעשות במקום איכותי שמתעסק עם תחום הניירות וההדבקה. ייצור מדבקות איכותיות נעשה על ידי מכונות טובות, אך גם על ידי אנשי מקצוע שיודעים לעזור לאותם בעלי עסקים למצוא את המדבקה המתאימה להם ביותר. האנשים הללו מגיעים עם ניסיון של שנים ויכולים לעזור בעיצוב של המדבקה, בגיבוש המסר שעליה, וכמובן לתת ללקוח את כל הכלים שהוא צריך על מנת שההשקעה שלו תשתלם.

איכות וכמות

החברות שמבצעות את העבודה מספקות ייצור מדבקות בסלילים כך שיהיה יותר קל לשנע אותן ויותר קל לעבוד איתן מבחינת ההדבקה עצמה. יש כמובן הרבה סוגים של מדבקות, והתמחור הוא בהתאם לסוג המדבקה, הגודל שלה והכמות. מדבקות לייזר נחשבות לאיכותיות במיוחד, והן אלו שנמצאות כיום על מרבית המוצרים של החברות הגדולות במשק.

איכות היא שם המשחק כיום בשיווק, ומעבר לאיכות של המוצר עצמו, צריכה להיות לו עטיפה מושכת שתביא את האנשים להעדיף אותו על פני המתחרים. במדבקות אפשר להשתמש בכמה וכמה דרכים בעולם השיווק, אך המדבקות שעל המוצר עצמו הן החשובות ביותר. לכן, חשוב לבצע תהליך חשיבה, ולראות איך ממקסמים את הדבקת המדבקות על המוצרים עצמם.

מעוניינים במדבקות איכותיות ומסוגננות לעסק שלכם? מחיר הוגן ונוח, כמו גם שירות אמין ומקצועי הם פרמטרים שאתם לא מוכנים להתפשר עליהם? אם כן, לייזר – מכוני העתקות בע"מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת המוצרים והשירותים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 09-7411593

מדבקות לוגו – הפנים של כל בית עסק

מדבקות לוגו עשויות לרוב מנייר או ויניל. נייר הוא האופציה הזולה יותר מבין השתיים, אך הוא גם פחות עמיד. מדבקת נייר יכולה להישחק תוך מספר ימים בלבד, עובדה העשויה להיחשב כחיסרון ובייחוד כאשר המדבקה צריכה להחזיק מעמד או כאשר היא מיועדת ללוגו או לצרכי מיתוג. לרוב, מדבקות עוזרות לחברות, ארגונים ועסקים להתרחב – על ידי הגדלת החשיפה והן משמשות כמיתוג, פרסום של לוגו החברה או המותג, וכחלק מקידום מכירות מקצועי, הכולל הדבקת מדבקת לוגו כמעט לכל דבר. אם המדבקה לא עשויה באיכות גבוהה, היא עשויה להתקלף, לדהות ולעשות למותג שרות הפוך מזה הרצוי.

במצבים בהם המדבקות השימוש במדבקות איננו כדי להעביר מסרים הקשורים למותג, כגון מדבקות לשלטי אזהרה למשל, חשוב עוד יותר שהמדבקה וההדפס יישארו ברורים וקריאים זמן רב ככל האפשר. איכות המדבקה משפיעה ישירות על איכות ההדפסה ועמידות המוצר, דבר זה נכון עוד יותר כאשר מדובר במדבקה שצריכה לעמוד בתנאי החוץ, אז גם לטיב בדבק עצמו ישנה משמעות וחשיבות רבה. מדבקות נייר הן השכיחות והזולות ביותר ולכן הן מתאימות ליישומים חד פעמיים כמו תוויות משלוח.


מדבקות לוגו עגולות - הדרך הטובה ביותר למתג את עצמכם!

לוגו הוא אמצעי המיתוג העיקרי של כל עסק, ולכן, רצוי להשתמש בו כמה שיותר, בין אם בסביבה הווירטואלית ובין אם במציאות. אם בווירטואליה, שיבוצו של הלוגו בנכסים הדיגיטאליים יוצר את הבידול והמיתוג הנדרשים כדי לחקוק אתכם בזיכרונם של הגולשים המבקרים באתרכם או בדף הפייסבוק העסקי שלכם, במציאות, הלוגו מככב בהרבה יותר מקומות ואמצעים, ביניהם מדבקות לוגו עגולות אשר יכולות לעטר, בעצם, כל דבר עליו נחות עיניהם של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של העסק שלכם, משקיות מתנה (שם הן יכולות לשמש כמדבקה סוגרת) ועד לתחתיות מוצרים, שם הן ממשיכות את אסטרטגיית המיתוג של בית העסק.


מדוע דווקא מדבקות לוגו עגולות?

אם עד עכשיו, הסברנו מדוע דווקא לוגו, עכשיו נתמקד בצורתן של מדבקות לוגו עגולות. עיגול נחשב לצורה הרמונית ומושלמת, המשרה תחושת שלמות ושלווה אצל הרואים אותה. בניגוד למדבקות מלבניות, אותן צריך ליישר עם קו דמיוני מסוים בעת ההדבקה, מדבקות לוגו עגולות אינן מצריכות את המאמץ הזה, ולכן, הן אף חוסכות לכם זמן, כאשר אתם צריכים להדביק עשרות, מאות או אלפי מדבקות כאלה על מוצרים המיועדים למכירה. אם כך, גם אם הלוגו שלכם אינו עגול או סימטרי בצורתו, מדבקה עגולה הנושאת אותו, תמיד תיראה מסודרת יותר ותצריך פחות מאמצי יישור מאשר מדבקה מרובעת או מלבנית.


רגע, אבל למה דווקא מדבקות?

מדבקות מאפשרות לנו להצמיד מידע (במקרה שלנו - לוגו) בדרך, שהיא, מצד אחד קבועה למדי, ומצד שני, אם תבחרו את המדבקות והדבק הנכון, באופן הניתן להסרה ללא השקעת מאמץ רב מידי. דרכי סימון אחרות, הדפסה ישירה או הטבעה בחום אינן מאפשרות לכם את אותם היתרונות וגמישות ההתנהלות שמעניקות לכם המדבקות ה"זמניות" יותר, שאינן מועדות למריחת הצבע ולבעיות אחרות שעלולות לצוץ


מי צריך מדבקות עם לוגו אישי

למעשה, כל בית עסק המעוניין לקדם את השיווק והמיתוג שלו יגלה כי מדבקות עם לוגו אישי מהוות כלי פרסומי מצוין, וזאת בעלויות נוחות המתאימות לכל מסגרת תקציב. אמנם המדבקה היא רק מרכיב קטן, אך למעשה אלו הפרטים הקטנים שעושים לא פעם הבדל גדול. כך למשל, מדבקות לוגו להזמנה ניתן להדביק על גבי מוצרים שונים שמוכרים בבית העסק, דבר המשפר את הנראות שלהם ושומר על זיכרון העסק אצל הלקוח שנושא את המוצר לביתו. כמו כן, אם מדובר במוצר שאנשים מסתובבים איתו ברחוב, בבילויים, חופשות ומרכזי קניות, הרי שהמוצר ביחד עם המדבקה הופכים לשלט פרסומי המביא חשיפה נרחבת לעסק שלכם.

בנוסף, עסקים רבים משתתפים באירועי קידום מכירות, פסטיבלים וירידים למיניהם. באירועים אלו ישנה חשיבות רבה להגעה אל תודעת על הלקוחות, למשל עם מתנות קטנות שמביאות עוד ועוד אנשים אל הדוכן ועוזרות להם לזכור את בית העסק. גם כאן מדבקות עם לוגו אישי יכולות לעשות עבודה מצוינת. יחד עם זאת, ברור שהן חייבות להיות איכותיות ביותר כפי שחברתנו מפיקה.

אכן, הדפסת מדבקות לוגו צריכה להיות מדויקת לחלוטין עם רזולוציה מושלמת וחיתוך מעולה, אחרת הן עלולות דווקא לפגוע במאמצי השיווק. רק חשבו איזה רושם מתעורר בקרב לקוח פוטנציאלי שרואה מדבקה שנראית דהויה ולא מושקעת. לכן הזמנת מדבקות לוגו עושים רק אצל חברות המתמחות בתחום הניירות וההדבקה, שמחזיקות מכונות מתקדמות וכמובן אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שיכולים גם להמליץ לגבי המסרים שהמדבקה תעביר וכיצד הם יתבטאו בתכנים שלה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולקבל את ההזמנה, כמו גם לתת ספק יעוץ לגבי הצורה והתוכן המתאימים ביותר לצרכיכם.


הזמנת מדבקות לוגו משלכם

אם אתם מחפשים מדבקות לוגו להזמנה בטח תשמחו לשמוע שאנו מספקים שירות מהיר ויעיל, עם מבחר עשיר של אפשרויות. כך לדוגמא, ניתן להזמין מאיתנו מדבקות בחיתוך צורני כגוןן חיתוך בצורה של הלוגו שלכם וכן מדבקות מרובעות, משושות, אליפסיות, עגולות, מלבניות וכן הלאה. אין ספק שחיתוך צורני בהתאם לצורת הלוגו מפיק מדבקה נהדרת לצרכי שיווק שניתן לחלקה בכנסים, ימי עיון ובאירועים שונים לעובדים וללקוחות.

כמו כן את המדבקות ניתן להזמין מתקלפות מגיליון A4 או A3, בין אם מדובר בכמויות גדולות או קטנות. חשוב להדגיש שמדובר במדבקות ויניל איכותיות ביותר העמידות גם בתנאי חוץ, שניתן להסיר אותן בקלות מהגיליון ולהדביק לבטח על מוצרים מסוגים שונים, החלב באריזות ועד ללפטופים. וכאשר מסירים אותן מהמוצר הן אינן משאירות על משטח ההדבקה סימנים בכלל.


היכן להדפיס מדבקות לוגו באיכות בלתי מתפשרת?

עבור כל חברה, עסק או ארגון הלוגו הוא הפנים, זהו הדבר שהופך להיות עם השנים המזוהה ביותר עם המותג ולכן חשוב להקדיש לו תשומת לב וחשיבות מרבית. מרבית החברות ישימו את הלוגו במגוון מקומות בולטים בכניסה אל בית העסק ובתוכו, וכמו כן ידביקו מדבקות של לוגו בכל מקום מרכזי ועל כל מוצר היוצא מבית העסק. אם אתם מחפשים מדבקות לוגו מחיר הינו פרמטר אחד מבין כלל הפרמטרים שיש לבדוק, אך חשוב יותר לבחור קודם כל בית דפוס מקצועי ומנוסה ובמקביל לא להתפשר, ולבחור חומר גלם ואיכות הדפסה ברמה הכי גבוהה האפשרית. חברות מנוסות ומקצועיות להדפסת מדבקות לוגו יוכלו להציע לכם מדבקות לוגו עגולות או חיתוך מיוחד לפי כל צורה וגודל שתבחרו, בהתאם לצרכים ולתקציב שברשותכם.


מתכננים לסמן את מוצריכם במדבקות?

אנחנו, אנשי חברת לייזר מכוני העתקות בע"מ, עומדים לרשותכם, ומעמידים לרשותכם את הניסיון והידע המקצועי שלנו, מתוך המטרה להפיק לכם את מדבקות הלוגו העגולות האיכותיות והמשתלמות ביותר!

חברת לייזר מכוני העתקות בע"מ קיימת מאז 1987 ונחשבת לאחת המובילה בתחומה. מאז שהוקמה הספיקה לצבור ניסיון רב ואלפי לקוחות מרוצים המלווים אותה בפרויקטים שונים. החברה עוסקת בתחומי העתקה ודפוס, ההדפסה נעשית במכונות דפוס ממוחשבות ומתקדמות, בשילוב של חיתוך בעזרת מכונות לייזר מדויקות, והתוצאות איכותיות ומרהיבות. בשנים האחרונות חברת ליזר קופי מאפשרת ללקוחותיה להזמין מדבקות בעיצוב אישי או מדבקות לוגו באיכות גבוהה ביותר. הנכם מוזמנים להתייעץ עם מומחי החברה על מנת לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם ולתקציבכם. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 09-7411593


למה לקוחות קונים אצלנו:

  • זמן ייצור: לרוב באותו היום, מקסימום עד 7 ימים
  • איכות המוצר
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה


זמן אספקה: עד 7 ימים, קיימת אפשרות לאיסוף עצמי