משלוחים בפריסה ארצית
סליקה מאובטחת
 

מדבקות בחיתוך צורני

צורה לפני דרך

נראות היא חשובה מאוד למיתוג של עסק, וכל אחד שרוצה לשדרג את המותג שלו בעיני הלקוחות, צריך לדאוג לכך שכל מה שהוא עושה, יהיה יפה לעין ומרשים. כל דבר קטן קובע כשיש תחרות גדולה, ולכן, אנשים משקיעים בדברים שנראים במבט ראשון כמיותרים, אך בראייה כללית, הם אלו שיכולים לעשות את ההבדל. לכל אלמנט שיוצא החוצה ללקוח יש משמעות, וזה כולל גם דברים כמו כרטיסי ביקור, עלונים ואפילו פוסטרים בכנסים עסקיים. לכן, לפעמים צריך לייצר אלמנטים מיוחדים באותם פרטים, ולהשתולל עם העיצוב שלהם.

כיום, אפשר לפנות למכון הדפסות טוב שיבצע חיתוך צורני בכל אותם אלמנטים, כדי לייחד אותם ולהפוך אותם למרשימים. יש אפשרות לביצוע של חיתוך צורני מדבקות או חיתוך צורני בלייזר כדי לספק תוצאות שיהיו מרהיבות ויוצאות דופן. התוצאות יכולות להתבטא באותיות שאפשר להדביק על קאפות, מדבקת לוגו או כל דבר אחר. החשיבות היא גדולה, כי היא תורמת למיתוג בצורות שלא כל אחד חושב עליהם.

מחפשים בית דפוס מקצועי ואמין? עבודה באיכות גבוהה ומוצרים בהתאמה מלאה הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, לייזר – מכוני העתקות בע"מ היא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת המוצרים והשירותים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – 09-7411593

לאילו צריכים מתאימות מדבקות בחיתוך צורני?

הטכנולוגיות שלא מפסיקות להשתכלל מציעות לנו מגוון אפשרויות גדול יותר ויותר, בכל תחומי החיים. מדבקות בחיתוך צורני הן דוגמה מצוינת לכך - בזכות מכונות דפוס חכמות שמצוידות בלייזר מדויק להפליא ניתן ליצור מדבקות בכל צורה רצויה, ולמבחר רחב של שימושים אפשריים. אנחנו בלייזר מכוני העתקות צברנו ניסיון רב גם בביצוע עבודות מסוג זה, וכמו כל השירותים שמוצעים ללקוחותינו גם החיתוך הצורני מתבצע באיכות ללא פשרות ובמחיר הוגן. 


לאילו ייעודים מתאימה מדבקה בחיתוך צורני?

מדבקה בעלת צורה מיוחדת מתאימה למגוון רחב מאוד של שימושים: אופציה אחת היא כקישוט לחדר ילדים - מדבקה צבעונית בצורה שילדים יכולים להתחבר אליה הופכת כל קיר לשמח יותר ומשדרגת באופן כללי את החלל בזכות האנרגיות הנכונות שהיא משדרת. אופציה נוספת היא חיתוך אותיות מעוצבות. למעשה אין שום סיבה להגביל את השימוש בתוספת האסתטית לחדרי ילדים בלבד, ואפשר לנצל את יופיין של המדבקות החתוכות במדויק כדי להפוך עוד קירות בבית למעניינים ולמרשימים יותר.

שימוש אחר הוא לצרכים שיווקיים - מדבקות לעסק בחיתוך צורני מתאימות למשל להדבקה על חלונות ראווה ומובטח לבעל העסק שהן תמשוכנה את תשומת הלב הרצויה, גם בזכות צורתן הייחודית וגם בזכות ההדפסה האיכותית, ועוד דרך להשתמש במדבקות צורניות למטרות מיתוג הוא להדביקן על מכוניות חברה כך שהלוגו של החברה יתנוסס באופן בולט. 


דגשים חשובים להדפסת מדבקות בחיתוך צורני

ישנן מספר סוגי מדבקות שניתן להדפיס עליהן ואז לחתוך לכדי צורה רצויה. סוג אחד הוא מדבקות נייר שמשמשות בין השאר לסימון מוצרים באמצעות הדבקה על אריזות ולצרכי מיתוג, סוג שני הוא מדבקות פוליאסטר שיכולות להיות גם לבנות וגם שקופות, ואשר מתאימות בין השאר למוצרי קידום מכירות, שלטי פנים ועוד, ועוד אופציה נפוצה היא מדבקות ויניל שיכולות להיות בגימור מט או מבריק, ומשמשות לעיטור חדרי ילדים וקירות אחרים בבית, לפרסום על גבי חלונות ראווה או רכבי חברה, ועוד. 

דגש חשוב שני, לאחר בחירת סוג המדבקה, הוא איכות הקובץ שמספק את הגרפיקה להדפסה - קובץ שאיכותו הטכנית נמוכה עלול להוביל למדבקה שנראית מפוקסלת או מרוחה, כך שלא רק שלא תושג התוצאה הרצויה אלא שאף להפך, המדבקה תשדר רושם לא רציני ותפגום בדימוי של העסק (או תהפוך את החדר שבו הודבקה לפחות אסתטי). 

גם ההדפסה עצמה חייבת להיות מוקפדת - אנחנו בלייזר מכוני העתקות משתמשים בציוד משוכלל ואמונים על תפעולו על הצד הטוב ביותר כך שכל המדבקות בעלות החיתוך הצורני יהיו המרשימות ביותר שיש. 


איך להבטיח חיתוך מדויק?

נקודה חשובה נוספת היא הקו שלאורכו מתבצע החיתוך. החיתוך מתבצע כאמור בעזרת לייזר, ומאחר שקרני הלייזר הינן מדויקות להפליא מטבען, התוצאה תהיה מדויקת וצורתה של המדבקה תהיה זו הרצויה מבחינתכם. 

יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שגם מכונות החיתוך הצורני המשוכללות ביותר עדיין עלולות ליצור סטייה מזערית של מילימטר במהלך חיתוך המדבקה. על-מנת שאותו מילימטר לא ישפיע לרעה על התוצאה המתקבלת, חשוב לתכנן בהתאם את הגרפיקה, ולהבטיח מרווח ביטחון סביב הקו שמסמן ללייזר איפה לחתוך. מרווח שכזה יבטיח חיתוך מדויק של מדבקות בחיתוך צורני ותוצאה אופטימלית. 


מקצועיות ושירותיות

כמו כל השירותים שאנחנו מספקים, גם הדפסת מדבקות בחיתוך צורני מתבצעת על-ידנו באופן מקצועי, על בסיס ידע רחב וניסיון עשיר, ועל סמך קשב מלא לרצונות של כל לקוח וכל לקוחה. דגש נוסף מבחינתנו הוא שירות מהיר, לא על חשבון האיכות כמובן, והצעות מחיר הוגנות כך שכולם יוכלו ליהנות מהיתרונות של המדבקות בעלות הצורות המיוחדות. 


למה לקוחות קונים אצלנו:

  • זמן ייצור: לרוב באותו היום, מקסימום עד 7 ימים
  • איכות המוצר
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה


זמן אספקה: עד 7 ימים, קיימת אפשרות לאיסוף עצמי