משלוחים בפריסה ארצית
סליקה מאובטחת
 

פתרונות דפוס 360 לעסק

מיתוג העסק ויכולות השיווק שלו הם בין הדברים החשובים ביותר שעל כל מנהל לטפח על מנת לקדם את העסק שלו כמה שיותר גבוה. מבין האפשרויות השונות ניתן למצוא את המרחב האינטרנטי, אך גם באופן בולט ומשמעותי את הפריטים הרבים שניתן להדפיס, לחלק ולהפיץ ללקוחות באופן פיזי ומוחשי יותר. השילוב של שניהם יחד, כשנעשה בחוכמה והתאמה לשוק הפעילות ולקהל היעד, יוצר תמהיל שיווקי מנצח. בשורות הקרובות נבין את חשיבות העניין ונסקור את פתרונות הדפוס הדיגיטלי האפקטיביים ביותר לשם השגת המטרה.
 

מיתוג ושיווק באמצעות פתרונות דפוס – מדוע זה כל כך חשוב?

 
בטרם נציג את הפתרונות השונים, הבה נעמוד על החשיבות של מיתוג ושיווק העסק ע"י פתרונות דפוס. בסופו של דבר, הדרך שבה העסק נתפש היא המנוף הכי גדול ומשמעותי לקידום שלו. הדבר נכון הן עבור העסק בחלקו הפנימי (העובדים) והן עבור הלקוחות:
  • העובדים – כל מנהל צעיר יודע: עובדים מרוצים וגאים הם אלו המספקים תוצאות טובות יותר לאורך זמן. כשעובד מרגיש שהוא מועסק בחברה קטנה, זניחה וחסרת חשיבות לשוק שבו היא פועלת, המוטיבציה שלו נשחקת במהרה והביצועים – בהתאם. כל עובד רוצה שכאשר הוא מציין את שם החברה שבה הוא עובד, כל הנוכחים בחדר יכירו אותה, יעריכו אותה ואת פועלה, ואין כמו מיתוג חכם כדי לגרום לזה לקרות.
  • הלקוחות – המהפכה הטכנולוגית גרמה לרבים מאיתנו לאבד את הקשר הבינאישי (וכל מי שנפרדו ממנו בהודעת טקסט מבין על מה מדובר). זה בדיוק הזמן להחזיר עטרה ליושנה ולהראות ללקוחות שלכם (וללקוחות פוטנציאלים אחרים) שלמרות שרוח הקידמה אופפת את פעילותכם, לא שכחתם גם את הישן והטוב, במקרה הזה – המיתוג הפיזי, המוחשי, האישי.
 
 
 
 
מכון העתקות
 
 
 
שירותי דפוס
 
 
 
 

סוגי פתרונות דפוס דיגיטלי

 
ישנם מספר פתרונות של דפוס דיגיטלי וכאן נציג את המרכזיים שבהם:
  • כרטיסי ביקור – עם כל הכבוד למיילים, לאפליקציות, לאס.אם.אסים וכל מה שביניהם, הדפסת כרטיסי ביקור היתה, נותרה ותישאר הכלי היעיל ביותר להצגה עצמית, ליצירת רושם ראשוני חיובי ולהגדלת מאגר הלקוחות. אז צרו לעצמכם כרטיס מכובד, התואם את אופי החברה ואת המסר שאותו היא מנסה להעביר. וכמובן, חלקו אותו כמה שיותר.
  • הזמנות – בדיוק כמו שהעידן הדיגיטלי לא הצליח לבטל את תרבות ההזמנות לחתונות ואירועים (ומי שמעז להזמין "דיגיטלית" חוטף ביקורת מוצדקת מכולם), כך אין סיבה שיקרה הדבר בעולם העסקי. אירוע עסקי? חגיגה כזו או אחרת? הזמנות פיזיות ומוחשיות הן פשוט חובה!
  • מעטפות עם לוגו – עשו לעצמכם מנהג קבוע – שולחים ניירת משרדית הממוענת לאדם/חברה מחוץ לחברה? הקפידו שתכלול את לוגו החברה במקום בולט! אינספור מחקרי שיווק גילו כמה משמעות וחשיבות יש לסמל הקטן המזוהה עם החברה שלכם לזכירות שלכם, לאהדה כלפיכם, ובקיצור – למיתוג.
  • קטלוגים – כלי שיווקי ותיק ונפלא שלא נס ליחו. ישנן דוגמאות רבות לחברות שהפכו את הקטלוגים שלהן לכוח שיווקי עוצמתי אשר הכניס לקופתן מיליונים. צרו קטלוג מושקע, מעוצב, חכם ומושך ולא תאמינו כמה לקוחות מגיעים בזכותו.
  • פולדרים ופרוספקטים – חשבו יצירתי, מחוץ לקופסת השגרה של השיווק הסטנדרטי. כל מוצר, כל פריט, כל אלמנט, יכול להפוך לכלי שיווקי מנצח. פולדרים ופרוספקטים הופכים, לעתים קרובות, לכלים "שוברי שיוויון" במאבק מול חברות מתחרות. נצלו אותם!

על מנת להגשים את ייעוד מוצרי הדפוס הדיגיטלי יש לבצע עבודה גרפית ברמה גבוהה ולהתאים כל מוצר לייעוד ולצורך אותו הוא נועד למלא. מכון העתקות מוביל יוכל לבצע זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר ולהציע לכם פתרונות דפוס רבים ומגוונים.